Tänk att man får önska sig precis vad man vill...

För-dig-med-liten-plånbok-listan       För-dig-med-stora-börsen-listan  

Presentkort IKEA                                     Presentkort IKEA

Presentkort Fabriksbutiken                   Presentkort Fabriksbutiken

Presentkort POP Shop (umeå)             Presentkort POP Shop (umeå)

Bok Ett brustet Halleluja T.Sjödin        Slalom(telis)hjälm + Googles (KJ vet!)

Haglöfs Kallingar (mamma Aino vet!) Brandsläckare (Mio)

                                                                    Brandvarnare (modell mini)

Hoppas, hoppas att tomten kommer med något... Trots att jag tvivlar på hans existens, men tomten upp till bevis! Överraska mig!

Men mest av allt önskar jag mig en RIKTIG jul!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad är en riktig jul?

2008-12-03 @ 20:11:45
URL: http://www.klisterforlag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0