Bilder och en sladd som lämnat WO

Sådärja, nu har jag varit duktig och tagit en massa bilder på husets interiör och vad händer?! Jo, sladden till kameran bara lägger av. Det borde inte vara tillåtet att ge upp just nu!! Men så är det. Kort och gott.

Men man kanske kan göra som förr i tiden då man berättade historier. Alla innerväggar är nu på plats och man kan börja skönja hur det kommer att se ut framledes. Dock känns allt så litet. Tror det beror på att
1. Huset ÄR inte jätte, mega stort
2. Man har inga möbler att relatera till
3. Det står typ en brädhög i varje rum
4. Det är bara grå gipsskivor på väggarna. Tacka vet jag stockholmsvitt som gör att rummen känns större.

Vi ska också försöka lämna tillbaka/reklamera våra fönsterspröjs. De står verkligen inte upp mot våra förväntningar, utan känns mest som något man kan lista som sitt mest misslyckade köp någonsin :( Vet någon om man kan "lämna tillbaka" fönsterspröjs? Det är ju typ inte ett par jeans man lämnar tillbaka... Ska kolla med våran försäljare imorgon. Tror dock att han skulle kunna säga:
- Nej det går inte att lämna tillbaka.
Bara för att han är försäljare och försäljare vill bara sälja, punkt slut!!!

Men jag vet att det i slutändan kommer att bli jättebra och superfint när det är färdigt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det ska bli kul att se lite fler bilder. Hoppas du får lämna tillbaks spröjsen när du inte gillade dem. Jag inväntar de nya innan vi bestämmer oss för våra =)

2008-11-30 @ 22:16:48
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0