Utmaning

Okej Annica, kedjebrev och utmaningar är inte min grej men den här verkar kul ;)

De regler som gäller är:
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

7 saker om mig då:

1. Jag är troende och tror på ett liv efter detta! Tänk vad häftigt att veta att det finns ett evigt hem ovan molnen!!
2. Somnar OFTA på soffan. Det är så mjuk å skönt. Skulle nog kunna slänga ut sängen om älskling rymdes brevid mig i soffan.
3. Jag är en riktig BITCH om jag inte får mat då matklockan ringer.
4. Jag har varit hemligt förälskad i typ Richard Herrey, Karate Kid och säkert en massa andra i dag icke potentiella kandidater till ringen på mitt finger. (Tack KJ för att det blev du och inte Richard Herrey!)
5. Skulle vilja vara duktigare på typ dans, sång och rytmik. Undrar ibland hur jag överhuvudtaget lyckas finna takten inom ridningen.
6. Jag ska bli författare, har börjat skriva min första bok som jag ska ge ut! Lovar att avisera när den finns att köpa! Men det dröjer ett tag till (läs typ ett år)
7. Jag är en riktig slarver men ändå pedant inom vissa områden i mitt liv, typ stallet. Hemma är det värre tills jag får ett psykbryt och allt hux flux ska vara perfekt städat. Händer dock allför sällan att dessa psykbryt infinner sig.

Så där ja, det var kul. Hoppas ni tycker det är lika kul att läsa om mig och mitt livs hemligheter. Tala om dokusåpa att avslöja sina hemligheter. (nåja så hemskt är det inte jag har STÖRRE hemligheter på lager!!)

Så till vilka jag vill utmana...
Fyra små apor
Malgo

Mia
Fröken Törnblom
Tomteboanna
Helen
En mammas dag - Weronica

Kommentarer
Postat av: Mia

Ursch då ;p jag har ju redan gjort de här en gång för länge sen =) dags att göra det igen då :P

2008-11-10 @ 08:48:33
URL: http://knasboll999.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej Outi! Jo... nu är det gjort! Mina hemligheter finns på min blogg.. Lycka till med huset!

2008-11-10 @ 18:52:41
URL: http://www.hillesvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0