Ensamstående

Guben har blivit kidnappad av jaklaget eller ska man uttrycka det så att jag vill ha kött i frysen även nästa vinter och kommenderade ut honom i "kriget". Välj själv ;)

I alla fall har jag och killarna haft en hel helg. Både påfrestande, tröttsamt men underbart fantastiskt!
Igår kväll efter simskolan läste vi gónattsaga. Sedan lovade jag att först ligga en stund brevid E och sedan en stund vid L. Det är så mysigt att gosa en liten stund brevid dem. Klockan 22.30 vaknar jag av att L säger:

- Mamma när ska du komma brevid mig?

Tala om att jag kände mig som en dålig mor.!!!!!! Han hade suttit i sängen sin och pysslat i ca 1½ h. Jag förstår honom fullkomligt om han tyckte mamma var seg på att komma brevid honom. Tur att man inte är ensamstående! Tror inte jag hade klarat det. Jag beundrar och lyfter på hatten för er som är ensam. Dagens blomma till Er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera ;)

2008-09-22 @ 13:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0