Uppdatera!

Mitt liv går i turbofart medans bloggen går i snigelfart. Så nu vet ni att när jag inte har tid att blogga så händer det desto mer!

I morgon blir en spännande dag. Jag ska tillbringa större delan av em/kväll med Paolo Roberto. Först ska jag hämta honom på flygplatsen, sedan äta middag med honom och slutligen ska han föreläsa. Alltså det är mitt jobb jag beskriver. Det är otroligt roligt jobb jag har. Jag får arbeta med att utveckla fritiden för Umeborna, inte illa! Men hur kommer då Paolo in i bilden...

Han kommer att föreläsa om hur han från ett utanförskap tog sig in i samhället via föreningslivet. Sedan öppnar vi upp för diskussion hur vi kan arbeta för att bli bättre på den punkten i Umeå. Föreläsningen är kostnadsfri!! Så kom gärna förbi.

18.00 Folkets Hus, Studion, Umeå (24/9)

Men vad i allsin dar ska man prata med Paolo???? Han är ju liksom lite offentlig och han kanske inte vill prata om sin familj och jag kan ju inget om boxning. Än sämre är jag på matlagning (han har skrivit ngn kokbok). Har ni något tips på vad jag ska ta upp till diskussion? Bästa svaret belönas med en återkoppling på den diskussionen ;)

Start för husbygget närmar sig. De börjar v.41. Vi har luskat ut vem som äger bråtet på vår tomt, och de har lovat ta undan det innan maskinerna kommer. Det är nå så otroligt vad vi alla fyra längtar!

Ikväll har vi varit i Holmsund och badat med killisarna. Så nu är vi alla lagom mosiga (de sover). Ska snart fika en liten kvällsmacka med hjärtat mitt.

Ta vara på morgondagen, den kommer aldrig åter!

Kommentarer
Postat av: Erran

Hello! Förutom att jag tycker att Paolo Roberto är jättesöt så vet jag inte riktigt vad ni ska prata om! =) Men du har väl aldrig varit känd för att vara blyg direkt så det löser nog sig!!! =) Kram från Erran som sitter å gnuggar sina hjärnceller över en bok som handlar om Perspektiv i specialpedagogik... Skulle själv behöva lite speciallärarhjälp känner jag... hahahaha

2008-09-24 @ 10:11:16
Postat av: Mia

Hm.. ska fundera på saken ;) isåfall får du vara snäll i din bedömning, tänk om du tycker han blivit hemsk att rida ;P men komma ner i vinter måste du helt klart!! ett år sedan han kom hit nu ju, och vad jag vet sa du att du skulle hälsa på ;)

2008-09-24 @ 23:07:39
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0