Vardagen kallar!!

Då var vardagspusslandet igång igen, det vill säga vem hämtar, lämnar, handlar, tvättar osv. Men visst är det härligt att få till lite rutiner igen. Var sak har sin tjusning, så även vardagen!

Har hunnit testa min nya cykel på Innertavles elljusspår. Roligt!! Medan barnen såg på bolibompa passade jag och KJ på att ta oss en tur. Svettigt, blött, jobbigt men JÄTTEROLIGT! Är supernöjd med min nya cykel. Tack alla ni som hjälpt mig med inköpet. Visste inte att jag behövde en cykel såå mycket!

Killarna har spelat match i kväll och det märks att de genomgått en del fotbollsduster hemma på gräsmattan i sommar. Båda två verkar förstå alltmer vad det går ut på, kul! Men huvudsaken är förståss att de tycker att fotboll är kul.

För alla inredningsintresserade ska jag tipsa om ett sjukt fint hus som är till salu här i Umeå. Håll till godo:

framsida

Helkaklat badrum

köket

Bilderna är lånade från http://www.maklarringen.se/Templates/Public/Pages/ObjectImages.aspx?objectid=OBJ31963_904994690där objektet finns till salu.

Men ännu är inte vårat hus byggt, så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Lovar givetvis visa liknande interiörbilder från vårat hus när det slutligen är färdigt. Dock lovar jag att de bilderna tydligt kommer att  visa att huset är bebott ;)

Kommentarer
Postat av: dahlarna

VILKET HUS!!! Skulle jag kunna tänka mig... Om det legat typ 80 mil söderut! Kram!

2008-08-12 @ 00:01:13
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Anna

Väldigt fint! Undrar vad det går för =)

Våra grannar har en lodrät "spröjspinne" men vi vill og ha ett kors av något slag. Tack och lov att det är det enda vi fastnat på gällande att ta beslut + om vi ska ha röda eller vita fönsterbläck...

2008-08-12 @ 13:26:09
URL: http://mittlillabo.blogg.se/
Postat av: karro

Våra vardagsbestyr börjar på måndag. Barnen till dagis/fritids och gubben jobbar. Jag sitter beredd hemma ifall de ringer ut mig. Våra karlar har lyckats med krossning av rutor. Man förstår om det är barn, men fullvuxna karlar;-) Vilket härligt hus som var till salu där i krokarna. Vad skönt det skulle vara att ha allt nytt och slippa allt renoverande och fixande. Vi kommer och hälsar på nästa sommar, var så säkra.

2008-08-12 @ 20:01:47
URL: http://www.dagarnahososs.blogspot.com
Postat av: Mia

Han är på g igen ;D Ingrid kom ner med honom hit igår och alla svullna ben är bortblåsta

2008-08-13 @ 08:01:52
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0