Jag har fyllt år!!!

Igår var min dag. Min kära KJ skulle köpa en liten flaska rödvin till såsen till födelsedagsmiddagen. Han fick visa leg!! Om han är knappa tjugo så kan jag inte ha fyllt mer än femton. Punkt slut. Vilken briljant uträkning! Eftersom jag också fick pokemonkort i present av E så måste uträkningen definitivt stämma!

På husbygget går det undan i rasande fart. Råsponten i hallen är uppspikad, fönsterbänkar och lister är på plats. Det ser ut som ett hus numera. Det är nästan inte stökigt längre och jag tror att det aldrig, aldrig mer kommer att vara stökigt i vårat nya hus.

Fortfarande kan vi inte ladda upp bilder på datorn. Ska försöka fota lite med kameran för att kunna visa hur det ser ut nuförtiden...

Kommentarer
Postat av: Erran

2008-12-14 @ 18:30:38
Postat av: Erran

Fingret slant till nyss... =) Sa jag att busschauffören på morgonbussen tittade på mig i onsdags å undrade hur gammal jag var... hihi. Ungdomsbiljett - är det upp till 15 år???????? Jag svarade iaf "Tillräckligt" å då sa han: 20 kr... =)Finns vissa fördelar med att åka i en ganska mörk buss...å att vara kort i rocken!!!

2008-12-14 @ 18:32:38
Postat av: Helen

Jag fick visa leg på bolaget för två veckor sedan också.. GLAD jag blev! =) Det var ändå femton år sedan man var tjugo.. =))

2008-12-14 @ 18:46:30
URL: http://www.hillesvarld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott :)

2008-12-14 @ 19:26:07
Postat av: Anonym

Grattias på födelsedagen i efterskott!

2008-12-14 @ 21:43:29
Postat av: Heidi

Grattis i efterskott! Hälsn.Heidi

2008-12-14 @ 21:44:20
Postat av: jenny

Men grattis =) ja lite bilder hade varit roligt.

2008-12-15 @ 08:51:41
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0