Vilka vänner man har, som kan läsa tankar...

Eftersom vi snålar in på det mesta just nu så bestämde vi att avbryta prenumerationen på Family Living. Tragsikt men sant. Hur ska jag klara mig nu när jag äntligen ska få börja inreda. Var ska jag hitta inspiration? Hur ska jag hinna luska fram alla saker jag inte ännu vet finns och som jag vill ha? Hur ska jag veta hur andra barnfamiljer bor? KATASTROF!!

I dag ringer min kära vän E och säger att hon vill beställa just denna mysiga tidining åt oss som tack för diverse tjänster!!! Kan hon läsa tankar?!

Miljoner TACK E!

Kommentarer
Postat av: Erran

Hello! Första numret ska enligt beställningsbekräftelsen dimpa ner i er brevlåda i mitten på februari. Nr 02/2009. Njut av läsningen! Det gör jag - läser varje nummer flera ggr! =)

Stort tack för hjälpen med boendet!

Kram från Erran!

2008-12-04 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0