Det känns bara så rätt!

Varför är jag så barnslig att jag bara måste köra förbi området typ stup ikvarten bara för att se om det hänt något? Kan någon förklara eller är det fler som lider av syndromet eller kanske har lidit och kommit ur det?

Nu börjar i alla fall området ta form. Gatorna är inte längre likt leriga potatisåkrar utan de är ganska jämna fina grusgator, björkar kantar vägarna likt sig ska i björkarnas stad Umeå och gatubelysningen börjar komma på plats. Och det bästa av allt är känslan som infinner sig då jag smyger omkring i våran gröna volvo, det känns bara så rätt!



Området Tavleliden, Umeå



Våran tomt! Observera brädhögen! Tyvärr, är den inte våran utan det verkar vara våra grannar som lånat lite plats ;) (de har hunnit lite längre i processen).

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att få ta del av ert husprojekt! Jag har aldrig byggt hus själv men kommer ihåg alla rundor med bilen när vi köpte vårt hus.... vart lyser solen kl.7.00? kl.12.00? kl.21.00? Våra nuvarande grannar måste ha trott att vi var fullkomligt tokiga men verkar i alla fall tycka att vi är bra nu!

Ska med spänning följa ert bygge! Kram Ulrika i Stämningsgården

2008-05-15 @ 12:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0