Nära och kära...

Tänk vad man kan hinna träffa många trevliga människor under en dag!

Mina arbetskamrater: vad trevligt det är att ha er omrking mig under dagarna!

Min Mamma: som bor 50 mil norrut från Umeå är på blixtvisit då hon lämnar tillbaka vår lilleman. Tänk att jag har världens bästa mamma! Hoppas att  det är fler som har det och kommer ihåg att uppmärksamma alla världens bästa mammor på söndag. Det är ju morsdag om någon missat!

Mina familj: Tack för var dag som ni finns i mitt liv! Ni är glädjen och solen! (även om ni ger mig gråa hår emellanåt)

Mina hästkompisar: Tack för den trevliga möhippan för vår vän Helena. Och Helena tack för den enkla ödmjuka person som du är. Tänk att så lite kan glädja någon så mycket. Det är verkligen roligt att sluta upp då man vet att personen i fråga uppskattar det såååå mycket!



Helena som vår hästbrud

Mina kompisar Henric och Helena: Vad kul det är att ta del av er vardag i Mexico! Tack för att ni är så nära trots att ni är så långt borta som på andra sidan jorden! Tack för att ni ställer upp och bloggar på 2014 sajten och tack för att ni samtidigt för fram många viktiga aspekter från idrottens område!

Min man: tack för att du är den du är i mitt liv! Tack för att du snart håller om mig så att jag tryggt kan somna för natten!

Gó natt och tack för idag mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt :D Vi behöver alla tummar och tår :) Han var riktigt fin igår så nu är vi super laddade :D

Kram

2008-05-23 @ 07:47:43
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0