Utgår på egen begäran!

Jaha, då vartävlandet över. Det var inget som ville fungera igår... Men så är det ibland. Man får slå sig RIKTIGT hårt för att kunna resa sig som en vinnare! Nåja Exon ville helt enkelt inte gå fram och då valde jag att på egen begäran utgå istället för att bråka inne på banan. Jag var JÄTTEBESVIKEN men det gick över när jag fick se Mia lotsa runt Radon på ett utmärkt sätt! Tack Radon och Mia för att ni hjälpte mig upp ur träsket!



Nu är det nya friska tag med nya strategier om hur jag och Exon ska lyckas ta oss vidare i dressyrens ädla konst.

Ska inte glömma att omnämna min superman som fixat till en fantastisk middag till tre hungriga hästtjejer som släntrar in vid 21 snåret. Tack Karl Johan!

Kommentarer
Postat av: MIa

Skicka bilderna till mig!! :D

2008-05-27 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0