Vad mycket det är att tänka på!!

Har idag suttit med planritningen till vårat hus och minst 100 gånger ställt mig frågan är allt som det ska nu. Men vips kommer man på något "bra att ha", som till exempel en klädkammare som vi har svårt att få in. Tips tages tacksamt emot!


Som ni ser är det en massa streck dragna på ritningen. Det är mina ändringsstreck. Måntro hur många det hinner bli?
Har även tittat lite på tapeter. Det är ju typ några som ska väljas. Den här från Sandbergtapeter är fin. Vet bara inte i vilket rum den ska sitta!



Ikväll ska vi sätta oss och grubbla vidare kring hur vårat kök ska se ut...

Kommentarer
Postat av: karin

Gud vilken snygg tapet!! Helt underbar, jag är kär!! Måste hälsa på er i ert hus nån gång när jag har vägarna förbi! Kommer att bli superläckert verkligen!!



Kram Karin

2008-05-17 @ 19:13:11
Postat av: Mia

Riktigt läcker tapet! (: Var det ok om Ingrid och jag bor hos er till helgen? (: Kram

2008-05-18 @ 20:29:15
URL: http://knasboll999.blogg.se/
Postat av: Anna

Har ni varit och kollat visningshuset på Umedalen som Myresjöhus har? De har ganska lika planlösning som de ni ritat...

2008-06-05 @ 20:54:43
URL: http://mittlillabo.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilket byggföretag har ni anlitat? Jag kanske har frågat förrut men då har jag glömt det! Kom gärna förbi vårat hus om ni är där nere och kör runt. Finns bara ett med slamfärg så det är svårt att missa =)

2008-07-28 @ 09:26:25
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0