Medelhavsvärme

Har det varit här i Umeå under helgen och så ser det ut att fortsätta. Härligt! Mindre härligt att tävla i denna värme. På med ridstövlar, kavaj, hjälm och så toppar vi det med ridhandskar.

Vi har debuterat och det gick nog bättre än jag kunde ana. Däremot siktar jag ju alltid högre. Men man får nog inse att vi har inte kommit längre än så i dagsläget. Men vänta när vi får lite mera tid på oss, har ju bara haft honom i 1 ½ månad och han är bara en gänglig femåring som gjort sin debut på tävlingsbanorna ;)

Vi uppnådde 58,21% i LC:2 och 61% i LB:2. Resultatlistor hittar du här.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

...det viktigaste är inte att vinna - det är att ha roligt =)

2009-07-01 @ 00:27:05
URL: http://mittlillabo
Postat av: Akilles matte

Ja jag hörde att Toby är hos fodervärd, trodde han trillat av pinnen men så illa var det tack och lov inte! Frida undrade om jag vill hyra hans box i andrahand, tyvärr var det ju bara till november så jag måste fundera lite. Hellre en fast plats, hur blev det med den möjligtvis-utdömda-hästen? Niet, inget bete än. Suck..

2009-07-01 @ 16:47:49
URL: http://akillesafpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0