Duktiga killar!

Eftersom våra barn är så enormt duktiga; på morgon stiger de upp, äter frukost och cyklar till skolan själva utan SF Bio: Upp 3D (sv. tal)knorr, E hämtar L efter skolan och de cyklar hem tillsammans, gör läxorna, städar sina rum på lördagar, bråkar inte med varandra nästan ingenting längre. Ja vi har helt enkelt underbara barn. Det är en så otroligt stor skillnad mot vad det var för ett år sedan. Killarna mår verkligen jättebra för tillfället. Speciellt E bara lyser när han kommer hem från skolan. Så var det inte förra året...

Nåja eftersom de är så duktiga ville vi belöna dem med något så vi hade i smyg bokat biljetter till Upp. I 3D-version för att lyxa till det lite extra. Gissa om killarna blev glada! Filmen var SUPER! Brukar inte alltid gilla barnfilmer men den här skulle jag gärna se fler gånger. Efter bion åkte vi hem och lagade till tacos för fortsatt mys.

Tack våra underbara killizar för att ni är just de ni är!

Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

Vad mysigt! OCh vad kul att ha så fina barn =)

2009-10-18 @ 09:30:17
Postat av: milla

vad är det för ålderskillnad på killarna?

Hoppas våra tjejor åxå blir bästisar om ngt år.

Vad är det för hus ni byggt? Håller på att jämföra lite priser och min danne vill så gärna bygga själv.

Maila gärna om du inte vill skriva på bloggen!!!

Ha d gott, imån har jag ridlektion och nästa helg kommer mr Hesse (jag är redan nervös)!!!!

2009-10-19 @ 16:02:09
URL: http://millasplejs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina barn var underbara på morgonen - men det berodde kanske mest på att jag hotade ta bort lördagsgodiset om de inte skärpte till sig =)

Hur tjafsiga de än må vara ibland så är dom de finste vi har. Skön känsla.

2009-10-20 @ 10:44:42
URL: http://mittlillabo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0