Vardagslyx

Tänk vad lyxigt att få matkassen levererad hem till dörren.

Tänk att slippa handla!

Tänk då kan man faktiskt hänga lite till i stallet

Tänk då kanske man hinner putsa och feija liiite till...

Jag är i alla fall med och tävlar om en matkasse. Linas matkasse etablerar sig på fler orter i Sverige och delar ut 50 matkassar på alla nya orter.

Klicka in här och ta chansen till en egen matkasse levererad till dörren. Å vill du inte he en egen kasse, gå in i alla fall och stöd mig så jag kanske får ta del av en kasse ;)




Kommentarer
Postat av: J

Och så trevligt att se dig blogga igen ;) Sådärja, då har jag "klickat" på dig!

2011-02-23 @ 18:24:10
URL: http://villagunnismark.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejsan, vad kul att få läsa lite om Rio. Är exskötare från Pajala och tycker att det vore super kul att se/läsa om hur han utvecklas!. :).

Saknar ju buspojken här i stallet!. :)

2011-06-18 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0