Evigt ung

Under senaste tiden har jag fått en massa konstiga frågor med anknytning till min ålder. Man frågar ju aldrig en dam hur gammal hon är. Men det verkar vara okej att fråga:

- Ungdomsbiljett? (det betyder att man är under 26 år)
- Är du med i ungdomssektionen (ungdomssektionen är till för de mellan 13-25 år)
- Jag sade att denna musik lyssnade man till när man var ung. (en dänga från tidigt 90-tal) Då bemöts jag med motfrågan:
- När var du ung? Jag trodde du var det fortfarande.

Tänk vad häftigt att folk verkar tro att jag är i 25-års åldern! Det MÅSTE betyda att en dam aldrig blir äldre än 25!
Hoppas att jag fortfarande om tio år får dessa för mig positiva frågor!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja dom skulle sälja och jag köpte =) svårare än så var det inte =)

2008-10-16 @ 11:21:06
URL: http://myentirelife.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack tack =) Känns riktigt kul =)

2008-10-16 @ 15:42:00
Postat av: Karin

Du är ju en riktigt fräshing Outi. Klart folk antar att du åker på barnbiljett!!

Så länge man inte blir bitter är man ständigt ung!!

Kram kram

2008-10-24 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0