Mamma på hal is

Inspirerad av går dagens Stjärnor på is begav vi oss till ishallen idag Det är superkul att åka skridskor med killarna. Det går framåt i sådan hiskelig fart för dom. Själv kämpar jag på att slipa mina översteg bakåt. Stundtals kändes det lite farligt eftersom det var fruktansvärt mycket folk på plan. Man vill ju inte åka över någon liten parvel.

E lärde mig hur man kan glida på mage på isen. Here I come! Mamma glider på hal is. Kul men man blev lite kall under tröjan...

Efteråt frågade jag E om han tycker mamma är pinsam när jag glider omkring på magen. Det tyckte han inte utan han tyckte det var kul när mamma är med på noterna.

Undra om jag någonsin blir vuxen...


Kommentarer
Postat av: Mia

Nu är vi hemma igen ;D det gick ganska bra, några missar men 60%

2008-10-06 @ 18:05:10
URL: http://knasboll999.blogg.se/
Postat av: Jenka

Hur gamla är dina barn ? Han på isen var söt..

2008-10-08 @ 18:06:52
URL: http://sunsetjenka.blogg.se/
Postat av: Karin

Se det som en merit att aldrig bliva stuuuur!! ;)

2008-10-13 @ 00:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0