Då var den dagen avklarad

Jag har tagit mig igenom en arbetsdag som inte riktigt liknar andra dagar.  Jag hämtade Paolo på flygplatsen körde in till stan och tog oss till Invito för lite middag. Hör och häpna, vi hade ganska mycket att prata om, det blev inte ens pinsamt tyst! Rätt kul filur det där och visst fanns det vissa spår av gentleman i honom.

Men... under middagen satt han och sparkade i mina fötter, HELA tiden. Lite jobbigt eftersom jag inte har super korta ben själv. Det blir liksom svårt att gömma dem någonstans. Han måste tro att han sparkat på något bords/stolsben...

Sedan kom jag hem vid ca 21.00, hann pussa lite på man och barn innan jag for till klädbutiken dressed & denim som hade smygpremiär ikväll. Hittade en klänning från vila, två par strumpisar och en toppeluva från SVEA.

Nu ska jag bara skicka ett "tack-mail" till mina kollegor som hjälpte mig under kvällen. Det gjorde ni bra!

Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tja.. isåfall får du väl låna honom då ;) haha speciellt om det får dig att komma ner hit :D

2008-09-24 @ 23:19:24
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0