fynd nr???

fortsätter fynda till vårat hem. Sprang förbi på en lampaffär här i stan och hittade en jättefin lampa från Watt och veke. Tyckte den var i dyraste laget. På kvällen googlade jag för att visa lampan åt min make i hopp om att han inte skulle tycka den var så dyr. Vad hittar jag om inte ett företag som annonserat på blocket att de har utförsäljning av just dessa lampor. Tackar för -50% på priset! Så nu är en  vit lampa av denna modell på väg till oss. Blir bra i allrummet tror jag ;)

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer
Postat av: Christin

Den var ju jättefin! En sån skulle jag också kunna ha, kanske måste kika på blocket jag också. :)

2009-02-26 @ 18:12:48
Postat av: Erika

Hallåj! Hur går det med flyttstöket? Nu börjar det närma sig! Ring någon dag när du har tid. Jag är hemma typ varje dag - inte i morgon dock - ska intensivplugga på stadsbibblo - hoppas att en viss koncentration infinner sig i det huset! =) Kram kram

2009-03-02 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0