så vart det natta...

Femtio mil i fullproppad bil med febrig man och två underbara bilbarn. Plötsligt blev det mörkt och vägen försvann, oops!
Fick svänga in till Byske, väcka KJ, schasa ut honom för att byta lampa. Fungerade mindre bra. Fick köra in till Skellefteå. Blända mötande bilar (hellyset fungerar!). Ringa rara U på chans. Fick komma till dem, köra in bilen i garaget. E & KJ meckar, lyckas byta ut en lampa...

Tänk så tokigt det kan bli ibland. Hem kom vi men inte "i tid" som vi sagt.

Ur barnamun när E fick träffa P:s nya tjej:
-Mamma tänk om man kunde göra människor yngre! (Han syftade på söta H som han hade velat lägga beslag på ;)

Hemma så vill inte lillebror sova i egen säng och kommer in till oss:
- Det går inte att sova i mitt rum för det är så mycket damm under sängen. Det är så mycket att jag kvävs om jag sover där ;)

Borta bra men hemma bäst! Tack för att vi fick komma!


Kommentarer
Postat av: Erran

Men nog var det lite tunnsått här vad gäller uppdateringar! =) Jag har åxå börjat blogga! hihihi Tvideloo

2009-01-08 @ 15:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0