Pappas pojke...

i går kväll hittar jag L snyftandes (så där lite i smyg) i sin säng. Jag frågar honom:

- Är du ledsen?
- Mmmmm
- Varför då?
- Jag tycker så jättemycket om pappa och nu kommer jag ju inte att träffa honom på några dagar när jag är bortrest.
- Men L tänk när vi kommer tillbaka så har pappa byggt klart altanen och bjuder på fika där. Det blir väl bra?
- Ja men jag ska sms:a och ringa pappa varje dag för jag saknar honom redan.

Senare så blir han hungrig och vill ta en kvällsmacka. Då frågar han mig:

- Mamma vet du vad jag blir glad av?
Jag försöker gissa men hamnar inte riktigt rätt.
- Jag blir glad när pappa är med mig.

Vårat lillhjärta! Vi älskar dig så mycket!

Nu packar vi väskorna och åker vi iväg, jag och mina småkillar. Vi ska till mormor och morfar. Sedan blir killarna kvar ensamma hos farmor och farfar för att fiska några dagar i stugan. Tack för att vi får komma till er och ha några mysiga dagar!



Bästa pappan med lilla L, förra sommaren i stugan.



Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Underbara barn:) Ha en trevlig helg.

2009-07-04 @ 12:02:50
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0