Välkommen...

eftersom Ernst besöker oss så ofta hinner jag inte blogga men här kommer lite av resultatet. (de små bilderna är klickbara)



Ernst eller åtminstone E. Hela familjen har varit involverade i altanbyget

Så här ser våran hall ut



Köket

 

allrummet



Killarnas rum (E har grönt & L Ljusblått)

 

Lite från "stortoan" och bastun

 

Vårat sovrum



Vardagsrummet

 

Så där ja... Nu fortsätter vi projekt utomhus. Återkommer med bilder när det ser något sånär representabelt ut. Ni som är supernyfikna, kom förbi så bjuder vi på fika på våran fina altan.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena Rova

:)hejsan!

Länge sen sist, men jag skriver en rad nu då.

Vilket jätte fint hem ni har. Fina barn med för den delen! Inga DAMP eller andra kombinationer tror jag heller på, det är friska barn bara. Det kan jag intyga, har själv tre tjejer som busar och står i hela dagen. Önskar er all lycka och väl gång i det nya huset!

Sköt om er!!

Mvh/ Anna-Lena

2009-07-17 @ 21:38:36
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN lite bilder att inspireras av. Ni har ju skogen precis bakom fönstret, hur mysigt är inte det! Hoppas vi får behålla den...

Elefanttyget vill jag också ha men det är så svinigt dyrt =(

Visst är altanen klar nu? Tänk att nästa sommar då kan vi förhoppningsvis sitta och slappa...eller...

2009-07-17 @ 22:48:20
URL: http://mittlillabo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0