Min fina "lilla ponny"

Jag är som ett barn på julafton; hoppar upp vid sexsnåret (utan att väckarklockan ringt), väntar otåligt på att få åka ut till stallet till min nya vän. Igår tyckte jag att man lätt hade kunnat rida två gånger. Han är så rolig min nya vän. Ska bli spännande att arbeta med honom. Han är stoooor men ändå så liten. Har förklarat för mina barn att han är ungefär lika "gammal" som de och att han fortfarande hittar på en massa bus ;)



Jag vet att bilden är oskarp men har inte lyckats knäppa någon bra bild på stjärnan so far...

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Härligt! Förstår att du skuttar ur sängen på morgonen=)

2009-05-18 @ 21:19:34
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0