När jag var liten...

och fyllde år så fick jag ganska ofta julsaker i present. Minns speciellt en gång då jag fick ett sådant där ljus som man ska tända en liten stund varje dag för att nå till ett nytt datum. Usch, vad jag gillade men ändå ogillade detta ljus. (förlåt L, jag gillar dig ändå!) Jag tyckte inte om att få julsaker i födelsedagspresent. Det var ju inte mitt fel att jag fyllde år så nära julafton!

Nu närmar sig min födelsedag då jag snart tvinngas säga att jag är närmare fyrtio än trettio. Och vad önskar jag mig då i present, om inte julsaker.... Nu äntligen skulle det kännas okej med julsaker till födelsedagspresent. Nu när man har "allt" förutom just julsaker att pynta huset med.

Du som känner att du vill ge mig en julsak i födelsedagspresent kan klicka dig vidare för att hitta inköpsställe ;)

formodesign hittar du en lucialjusstake jag önskar mig och hos cosas hittar du de fina julgransbollarna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle jag kunna. :) På Lördag eller Måndag passar för mig. 073-8485246 är mitt nr, så du kan skicka ett sms om någon av de dagarna passar, annars så kan jag säkert någon annan dag senare i nästa vecka.

2009-11-26 @ 21:51:42
URL: http://jeeanette.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å vad jag känner igen mig! Det är sååå tråkigt att få julsaker i födelsedagspresent. (vilket för övrigt händer ännu oftare när man är vuxen, tycker jag)



När fyller du år? Själv fyller jag dagen före lucia...

2009-11-28 @ 20:20:23
URL: http://konkretide.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0