Fortsätter vardagen...

..med att VAB:a ytterligare en dag till. Lilla L kunde inte få i sig frukost, varken fil, flingor, macka eller godis (som han fick av mormor i går kväll). Då känns det som att allt inte är som det ska. Så vi stannar hemma ytterligare en dag.

Igår hann jag göra hela "helgstädningen" så måntro vad man ska göra idag? Kanske rensa garderoben, baka eller kanske sy fodral till silverbesticken?

Har iaf börjat dagen med en gröttallrik och brasa i kaminen. Uppskattar mer och mer både vår kamin och bastu. Ångrar verkligen inte att vi prioriterade dessa i vårat hus ;) 


Kommentarer
Postat av: frida

kikar in på din blogg, den är väldigt lik min i design eller ska jag säga att det mer är den saknade designen hos mig :).

2009-10-09 @ 12:21:50
URL: http://fridfullt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej, skrev nyss i din kommentar men verkar inte ha kommit med. Jag undrar var ni har köpt tapeten (Eco House) som ni har bakom kaminen? jag vet att den har utgått ur deras sortiment men hoppas jag kan hitta den på någons lager :). Tack på förhand mvh Jessica

2009-10-26 @ 13:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0