Helgens bravader



 I helgen var det dressyrtävlingar på vår hemmaklubb SURF. Vi startade två klasser (LC:2). Detta var Milos andra meeting ever. På lördag hade vi lite blandade småskutt som inlägg i det annars "lätta" programmet. Därför valde jag att byta klass från LB:0 till LC:2 även på söndag. Vilket jag tror var ett klokt val. Men hur gick det då?

På lördag hade vi dryga 58 % och knep en fjärdeplacering. Dock red jag fel 2ggr!!! På söndag var han betydligt mera avspänd och vi kunde genomföra en ok ritt. Observera ok, han var avspänd och gjorde det jag bad om. Dessutom lyckades jag återigen rida fel på samma moment, men bara en gång. Men mera finns att hämta hos både Milo och mig ;) Denna ritt resulterade i dryga 64 % och en seger! Alla resultat finns att läsa här


Kommentarer
Postat av: Mia

Nej vi är inte tillbaka till Härnösand, men kommer vara tillbaka lagom till tävlingarna.. Då blir det debut i Msva om allt går som det ska :O GULP

2009-09-24 @ 12:23:48
URL: http://knasboll999.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till fina resultat!! Som ny husbyggare så är jag ju fortfarande intresserad av att se huset, utifrån, inifrån, uppifrån... kan du inte bomba med bilder!!! :D

2009-09-28 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0