SM i hoppning + Umeå RF = sant

I helgen är det SM i inomhus hoppning för hästar på Umeå RF. Har inte köpt biljett eftersom jag trodde det skulle finnas kvar några vid entren. Men för någon vecka sedan var allt utsålt. Min tanke var genast; vilken tur att det inte var dressyr sm!

Men eftersom jag har världens bästa arbetsplats som hjälper till vid sådana här arrangemang så råkade vi ha fått några biljetter till jobbet. Så nu har min snälla chef förärat mig med en VIP biljett till lördagens omgång. TACK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur var det med reimaoverallerna, är de stora i storleken? Jag kollar lite på blocket och Rut behöver en 110 och Sven behöver en 104, de är ju lite korta i rocken så att säga =)

Har du någon overall i bättre begagnat skick som du tänker sälja? Jag får overallångest - ska jag betala mycket eller litet då jag tycker vi bara hinner ha dem ett år...pust & suck. /Anna

2009-09-22 @ 13:58:32
URL: http://mittlillabo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, det blir för jobbigt att byta dragkedja =) jag har lagt ut lite fler krokar så jag letar vidare...men tack ändå /A

2009-09-22 @ 14:37:55
URL: http://mittlillabo
Postat av: Anonym

Äsch! Jag som funderade på att spontanbesöka SM:et. Men bra att veta, så jag nite far dit i onödan.



Hur ser det ut på stallplatsfronten hos er då? Trivs ju hos M&E men snart är kalla vintern här och då lär ridhuset locka..

2009-09-22 @ 16:24:46
Postat av: Matilda Nordström

Hej! Vad är din mail adress så kan jag skicka bilderna jag fotat från i söndags? :)



Hälsningar Matilda N

2009-09-22 @ 20:35:50
Postat av: Ou

Matilda, min mailadress är [email protected]

2009-09-23 @ 12:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0