Nytt år, nya tag, eller...

Så känns det just nu med min blogg. Bloggen startades med syfte att delge våra nära och kära hur husbygget flyter på. Sedan blev det en kul grej att skriva om vardagen och nu vet jag inte varför jag ska ha en blogg?
Vad ska jag skriva om? Hur ska jag skriva? Och framför allt varför ska jag skriva?

För en stund sedan var jag helt inne på att nu loggar jag in och lägger ner den. Men i samma stund känns det konstigt att bara sluta sådär. Så istället tänkte jag att kanske ska jag avge ett nyårslöfte och åtminstone uppdatera bloggen två gånger i veckan.

Hm... Men fortfarande vet jag inte om jag ska skriva om inredning, vårat hus, vardagliga händelser eller filosofiska tankar som dyker upp i livet. Vad vill ni läsa om?

Bjuder er på en bild och tar en funderare för att återkomma med ett nytt koncept för min blogg!



Vårat allrum som vi inte upplever mysigt. Har du tips på hur vi kan få det bättre?


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hejsan!



Hade också en "bloggkris" ett tag, så jag la ju ner skrivandet en stund, kände precis som du att jag egentligen inte visste till vem eller varför jag skulle skriva..Det blev ett måste och folk började fråga så fort det gått ett tag varför man inte uppdaterat. Men jag började sen sakna bloggandet, samtidigt som jag under tiden som jag inte bloggade fick så många positiva synpunkter från dem som läst och följt min lilla blogg. Så jag valde att fortsätta, om än lite mer kravlöst, vill jag inte skriva en dag, så låter jag bli medan jag nästa dag kan känna att jag har massor att skriva om..

Jag skulle sakna din blogg om du la ner den, på något konstigt sätt känns det som att man är "närmare" er, genom att få kika in i eran vardag då och då=) För det blir ju tyvärr så att man hörs alltför sällan.. Hoppas du hittar inspiration att fortsätta. Kram Heidi

2010-01-06 @ 22:05:16
Postat av: Rebecca

Jag tycker det är ett fint rum :) Om ni ställer in några stora gröna växter som står på golvet och sätter upp nåt på väggarna så känns det säkert mer ombonat och då även mysigare :)



Och självklart ska du fortsätta blogga! Du kan vara lika trogna som vi andra som uppdaterar varje vecka ibland och varannan månad ibland ;)

2010-01-06 @ 22:18:27
URL: http://bereccas.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Jag tycker verkligen om din tapet, den är så snygg! Jag tror på att matcha inredning med tapeten, det vill säga ta in gröna detaljer. Sedan håller jag med Rebecca att det kommer se mer ombonat ut när du får upp något på väggen.



Jag tycker om att du bloggar om allt möjligt, så jag skulle inte klaga om du skrev exemplerna du nämnde i inlägget :) Kram Sandra

2010-01-07 @ 02:10:44
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Emma

Hej! Jag tycker det är kul att läsa om allt, hur gick ridningen, nya prylar, tankar och om barnen tex.

Tycker rummet är härligt. Vad som saknas? En familj och ett sällskapsspel!

2010-01-07 @ 08:19:16
URL: http://vibyggeretthus.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej



Jag har nyss hittat din blogg och tycker självklart att du ska fortsätta, men bara skriva när du själv vill ! Angående rummmet tror även jag på växter alt. byta till ett par långa lite mjukare gardiner det tror jag kan göra skillnad. (Jag har en tendens att döda växter och konstgjorda ger inte samma känsla)

2010-01-07 @ 11:17:58
Postat av: milla

ridning ridning ridning!!!!!

2010-01-07 @ 16:03:59
URL: http://millasplejs.blogg.se/
Postat av: Christin

Jag tror att ett par foton på väggarna kommer ge mer myskänsla. :)

2010-01-08 @ 12:23:48
Postat av: Anonym

Sätt upp nåt på väggarna som du gillar =) Ju mer man planerar och försöker få allt att matcha, ju mindre personligt blir det enligt mitt tycke. Du har säkert några fina kort på killarna osv. Kör på bara =)

Jag är i samma bloggläge som du! Gillar själv när andra lägger in bilder och inte skriver så fasligt mycket men jag har lite svårt att orka med att fota saker själv. Vi får fundera lite...

2010-01-09 @ 19:29:51
URL: http://mittlillabo
Postat av: Inspirera Mera

Svar: Tack för tipset, det ska jag kolla upp!

Kram Sandra

2010-01-11 @ 02:49:37
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Mia

Det går bra med nyårslöftet ser jag ;)

Inte för att jag är så mycket bättre på att uppdatera just för tillfället ;)

2010-01-13 @ 20:45:28
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0